پرسشهای متداول

شاخه
پرسش: چگونه می توان از خدمات ویزیت در منزل و پرستاری استفاده نمود؟(ویژه کارکنان رسمی)
پاسخ: جهت استفاده از این خدمات درخواست کتبی خود را به معاونت درمان ارسال نمائید تا پس از بررسی درخواست در کمیسیون ، در صورت موافقت خدمات به شما ارائه گردد.

پرسش: فیزیوتراپی درمنزل چگونه انجام می گیرد؟(ویژه کارکنان رسمی)
پاسخ: درخواست کتبی خود را به همراه برگ دستور فیزیوتراپی ممهور به مهر پزشک متخصص ارتوپدی یا جراح مغز و اعصاب به معاونت درمان ارسال تا پس از بررسی در کمیسیون درمان و موافقت، خدمات به شما ارائه گردد.

پرسش: درچه صورت می توان از آمبولانس استفاده کرد؟
پاسخ: بیمه شدگان رسمی و قراردادی شهرداری تهران

 1- در صورت تماس با پزشک اورژانس می توانند درخواست آمبولانس نمایند. در صورت تشخیص پزشک اورژانس آمبولانس اعزام می شود.
2- در صورت نیاز به انتقال بیماران از بیمارستان به منزل می بایست این مطلب در دفترچه بیمه درمانی بیمار توسط پزشک تائید گردد.
3- در صورت نیاز به جابجایی بیمار از بیمارستان به مراکز درمانی و بالعکس می بایست این مطلب در دفترچه بیمه درمانی بیمار توسط پزشک تائید گردد.    


پرسش: در صورت نیاز به استفاده از خدمات فوریتهای پزشکی(اورژانس) با چه شماره ای می توان تماس گرفت؟
پاسخ: شماره 1842

پرسش: هزینه های استفاده از اورژانس به چه میزان است؟
پاسخ:

کارکنان رسمی شهرداری تهران کاملا رایگان
کارکنان قراردادی دارای بیمه مکمل سینا با فرانشیز 30درصد -- (هزینه دوساعت اول 150،000 ریال)
کارکنان قراردادی بدون بیمه مکمل می بایست کلیه هزینه ها را به صورت آزاد پرداخت نمایند(هزینه استفاده دوساعت اول: 500،000 ریال -- پس از آن ساعتی 130،000 ریال)


سامانه تلفنی 1842

 

در صورت وجود هر مشکل و سوالی میتوانید با سامانه تلفنی 1842 در تمام ساعات شبانه روز با ما در تماس باشید.